Skinny is, healthy.

من یک پاراگراف هستم برای افزودن متن خود و ویرایش من ، اینجا را کلیک کنید. آسان است. فقط روی “ویرایش متن” کلیک کنید یا روی من کلیک کنید تا محتوای خود را اضافه کنید و تغییرات را در قلم ایجاد کنید. در صورت تمایل من را در هر کجا که دوست دارید در صفحه خود بکشید و رها کنید

Pain is temporary, quittin' lasts forever. 

من یک پاراگراف هستم برای افزودن متن خود و ویرایش من ، اینجا را کلیک کنید. آسان است. فقط روی “ویرایش متن” کلیک کنید یا روی من کلیک کنید تا محتوای خود را اضافه کنید و تغییرات را در قلم ایجاد کنید. در صورت تمایل من را در هر کجا که دوست دارید در صفحه خود بکشید و رها کنید

Work hard everyday. No guts, no glory!

من یک پاراگراف هستم برای افزودن متن خود و ویرایش من ، اینجا را کلیک کنید. آسان است. فقط روی “ویرایش متن” کلیک کنید یا روی من کلیک کنید تا محتوای خود را اضافه کنید و تغییرات را در قلم ایجاد کنید. در صورت تمایل من را در هر کجا که دوست دارید در صفحه خود بکشید و رها کنید

thin
نرمش و گرم کردن

من یک پاراگراف هستم برای افزودن متن خود و ویرایش من ، اینجا را کلیک کنید. آسان است

ورزش پایه

من یک پاراگراف هستم برای افزودن متن خود و ویرایش من ، اینجا را کلیک کنید. آسان است

ورزش کامل

من یک پاراگراف هستم برای افزودن متن خود و ویرایش من ، اینجا را کلیک کنید. آسان است

FEATURED

تمرین های روزانه

من یک پاراگراف هستم برای افزودن متن خود و ویرایش من ، اینجا را کلیک کنید. آسان است. فقط روی “ویرایش متن” کلیک کنید یا روی من کلیک کنید تا محتوای خود را اضافه کنید و تغییرات را در قلم ایجاد کنید. در صورت تمایل من را در هر کجا که دوست دارید در صفحه خود بکشید و رها کنید

SUCCESS STORIES

تمرین های بدنسازی ویژه

من یک پاراگراف هستم برای افزودن متن خود و ویرایش من ، اینجا را کلیک کنید. آسان است. فقط روی “ویرایش متن” کلیک کنید یا روی من کلیک کنید تا محتوای خود را اضافه کنید و تغییرات را در قلم ایجاد کنید. در صورت تمایل من را در هر کجا که دوست دارید در صفحه خود بکشید و رها کنید

BMI

من یک پاراگراف هستم برای افزودن متن خود و ویرایش من ، اینجا را کلیک کنید. آسان است. فقط روی “ویرایش متن” کلیک کنید یا روی من کلیک کنید تا محتوای خود را اضافه کنید و تغییرات را در قلم ایجاد کنید. در صورت تمایل من را در هر کجا که دوست دارید در صفحه خود بکشید و رها کنید

سالن مجهز بدنسازی

من یک پاراگراف هستم برای افزودن متن خود و ویرایش من ، اینجا را کلیک کنید. آسان است. فقط روی “ویرایش متن” کلیک کنید یا روی من کلیک کنید تا محتوای خود را اضافه کنید و تغییرات را در قلم ایجاد کنید. در صورت تمایل من را در هر کجا که دوست دارید در صفحه خود بکشید و رها کنید

برنامه تغذیه

محبوب ترین رژیم های غذایی و برنامه های غذایی:

پنج شنبه

کراس فیت

Barbell bench press

چربی سوزی

Incline Dumbbell Flyes

زومبا

Seated Calf Raise

چهار شنبه

تی آر ایکس

One-arm Dumbbell Row

بادی پامپ

Standing & Incline Barbell Curl

پیلاتس

Oblique Crunches

سه شنبه

کراس فیت

Running, Spinning

زومبا

Any outdoor activity

دو شنبه

تی آر ایکس

Dumbbell Shoulder Press

پیلاتس

High Cable Rear Delt Flyes

دکتر تعذیه

Seated Calf Raise

یک شنبه

دستگاه تناسب اندام X-Body

Preferably Active Rest

شنبه

سالن مجهز بدنسازی

Dumbbell Shoulder Press

استودیو مخصوص یوگا و پیلاتس

High Cable Rear Delt Flyes

Start building your website with Us

ساخت وب سایت خود را با ما شروع کنید